Giresun Belediyesi, Başkan Fuat Köse'nin talimatıyla asfalt sezonunu açtı. Çıtlakkale, Kavaklar, Büyük Sanayi Sitesi ve Teyyaredüzü'ndeki 5 farklı noktada eş zamanlı yürütülen sıcak asfalt çalışmalarıyla ulaşım konforu artırılıyor.
Haber Giriş Tarihi: 26.06.2026 16:56
Haber Güncellenme Tarihi: 26.06.2026 16:59
Kaynak:
Giresun Sonhaber
GİRESUN’DA ASFALT SEFERBERLİĞİ:
ÇALIŞMALAR 5 NOKTADA SÜRÜYOR
Giresun Belediyesi, kent genelinde başlattığı asfalt sezonu kapsamında Çıtlakkale, Kavaklar, Büyük Sanayi Sitesi ve Teyyaredüzü’nde eş zamanlı çalışma yürütüyor. Başkan Fuat Köse, çalışmaları sahada takip ederek ekiplerden bilgi aldı.
Giresun Belediyesi, şehir genelinde ulaşım konforunu artırmak ve yıpranan yolları yenilemek amacıyla asfalt çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
Belediye Başkanı Fuat Köse’nin talimatıyla asfalt sezonunu açan Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, belirlenen program kapsamında kentin farklı noktalarında sıcak asfalt serim çalışması gerçekleştiriyor.
Beş Ayrı Bölgede Eş Zamanlı Çalışma
Çalışmalar kapsamında ekipler; Çıtlakkale Mahallesi Sahil Yolu, Kavaklar Mahallesi Sıraselviler Caddesi, Kavaklar Mahallesi Kavaklar Caddesi, Büyük Sanayi Sitesi 1 Nolu Sokak ve Teyyaredüzü Mahallesi Mollaoğlu Sokak’ta sıcak asfalt serimi yapıyor.
Program dahilinde yürütülen çalışmalarla, kullanım ömrünü tamamlayan ve ulaşımda sorun oluşturan yollar yenilenirken, vatandaşların daha güvenli ve konforlu ulaşım sağlaması hedefleniyor.
Öncelik Sorunlu Güzergâhlara Verildi
Belediye ekipleri tarafından yapılan planlama doğrultusunda, ilk etapta şehir genelinde ulaşım açısından en fazla sorun yaşanan cadde ve sokaklar tespit edildi.
Bu tespitlerin ardından başlatılan çalışmaların, hava şartlarının elverişli olması halinde kısa sürede tamamlanması amaçlanıyor. Belediye, asfalt sezonu boyunca ihtiyaç duyulan bölgelerde yol yenileme çalışmalarına program dahilinde devam edecek.
Başkan Köse Çalışmaları Yerinde İnceledi
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse de asfalt çalışmalarını yerinde inceleyerek ekiplerden bilgi aldı. Çalışmaların planlanan takvim doğrultusunda sürdüğünü belirten Köse, kent genelinde ulaşım altyapısını güçlendirmeye devam edeceklerini söyledi.
Başkan Köse, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
“Kentimizin ulaşım altyapısını daha güçlü hale getirmek için ekiplerimiz yoğun bir mesai harcıyor. Şehrimizin farklı noktalarında eş zamanlı olarak asfalt çalışmalarımız devam ediyor. Hemşehrilerimize daha güvenli ve daha konforlu yollar sunmak için çalışmalarımızı aralıksız sürdüreceğiz.”
Mahalle Sakinlerinden Teşekkür
Asfalt çalışması yapılan bölgelerde yaşayan vatandaşlar da belediyenin çalışmalarından duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Mahalle sakinleri, yıpranan yollar nedeniyle belediyeye taleplerini ilettiklerini belirterek, “Ulaşımda zorluk yaşanan yollarımız için belediyemizi bilgilendirmiştik. Sağ olsun Başkanımız Fuat Köse kayıtsız kalmadı ve yenileme çalışması başlatıldı. Kendisine ve ekip arkadaşlarına teşekkür ediyoruz” ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
GİRESUN’DA ASFALT SEFERBERLİĞİ:
Giresun Belediyesi, Başkan Fuat Köse'nin talimatıyla asfalt sezonunu açtı. Çıtlakkale, Kavaklar, Büyük Sanayi Sitesi ve Teyyaredüzü'ndeki 5 farklı noktada eş zamanlı yürütülen sıcak asfalt çalışmalarıyla ulaşım konforu artırılıyor.
GİRESUN’DA ASFALT SEFERBERLİĞİ:
ÇALIŞMALAR 5 NOKTADA SÜRÜYOR
Giresun Belediyesi, kent genelinde başlattığı asfalt sezonu kapsamında Çıtlakkale, Kavaklar, Büyük Sanayi Sitesi ve Teyyaredüzü’nde eş zamanlı çalışma yürütüyor. Başkan Fuat Köse, çalışmaları sahada takip ederek ekiplerden bilgi aldı.
Giresun Belediyesi, şehir genelinde ulaşım konforunu artırmak ve yıpranan yolları yenilemek amacıyla asfalt çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
Belediye Başkanı Fuat Köse’nin talimatıyla asfalt sezonunu açan Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, belirlenen program kapsamında kentin farklı noktalarında sıcak asfalt serim çalışması gerçekleştiriyor.
Beş Ayrı Bölgede Eş Zamanlı Çalışma
Çalışmalar kapsamında ekipler; Çıtlakkale Mahallesi Sahil Yolu, Kavaklar Mahallesi Sıraselviler Caddesi, Kavaklar Mahallesi Kavaklar Caddesi, Büyük Sanayi Sitesi 1 Nolu Sokak ve Teyyaredüzü Mahallesi Mollaoğlu Sokak’ta sıcak asfalt serimi yapıyor.
Program dahilinde yürütülen çalışmalarla, kullanım ömrünü tamamlayan ve ulaşımda sorun oluşturan yollar yenilenirken, vatandaşların daha güvenli ve konforlu ulaşım sağlaması hedefleniyor.
Öncelik Sorunlu Güzergâhlara Verildi
Belediye ekipleri tarafından yapılan planlama doğrultusunda, ilk etapta şehir genelinde ulaşım açısından en fazla sorun yaşanan cadde ve sokaklar tespit edildi.
Bu tespitlerin ardından başlatılan çalışmaların, hava şartlarının elverişli olması halinde kısa sürede tamamlanması amaçlanıyor. Belediye, asfalt sezonu boyunca ihtiyaç duyulan bölgelerde yol yenileme çalışmalarına program dahilinde devam edecek.
Başkan Köse Çalışmaları Yerinde İnceledi
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse de asfalt çalışmalarını yerinde inceleyerek ekiplerden bilgi aldı. Çalışmaların planlanan takvim doğrultusunda sürdüğünü belirten Köse, kent genelinde ulaşım altyapısını güçlendirmeye devam edeceklerini söyledi.
Başkan Köse, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
Mahalle Sakinlerinden Teşekkür
Asfalt çalışması yapılan bölgelerde yaşayan vatandaşlar da belediyenin çalışmalarından duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Mahalle sakinleri, yıpranan yollar nedeniyle belediyeye taleplerini ilettiklerini belirterek, “Ulaşımda zorluk yaşanan yollarımız için belediyemizi bilgilendirmiştik. Sağ olsun Başkanımız Fuat Köse kayıtsız kalmadı ve yenileme çalışması başlatıldı. Kendisine ve ekip arkadaşlarına teşekkür ediyoruz” ifadelerini kullandı.
Kaynak: Giresun Sonhaber
En Çok Okunan Haberler