Hava Durumu

#Sağlık Altyapısı

giresunsonhaber - Sağlık Altyapısı haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Sağlık Altyapısı haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

GİRESUN’A 10 YENİ HEKİM ATANDI Haber

GİRESUN’A 10 YENİ HEKİM ATANDI

GİRESUN’A 10 YENİ HEKİM ATANDI Giresun’un sağlık hizmetlerini güçlendirmek amacıyla farklı branşlarda görev yapacak 10 yeni hekimin ataması gerçekleştirildi. AK Parti Giresun Milletvekilleri Nazım Elmas ve Ali Temür, yaptıkları açıklamalarda atamaların Giresun’un sağlık altyapısına önemli katkı sağlayacağını belirterek Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu’na teşekkür etti. GİRESUN’DA SAĞLIK KADROSU GÜÇLENİYOR Giresun’a farklı branşlarda görev yapmak üzere 10 yeni hekim atandı. Sağlık alanında kentin hizmet kapasitesini artırması beklenen atamalar, AK Parti Giresun Milletvekilleri Nazım Elmas ve Ali Temür tarafından kamuoyuna duyuruldu. Atamaların, Giresun’da sağlık hizmetlerinin daha etkin, hızlı ve kaliteli sunulmasına katkı sağlaması hedefleniyor. ATAMASI YAPILAN HEKİMLERİN BRANŞLARI AÇIKLANDI Giresun’a ataması yapılan hekimlerin branşları da paylaşıldı. Buna göre kente; 1 Tıbbi Onkoloji Uzmanı, 1 Romatoloji Uzmanı, 1 İç Hastalıkları Uzmanı, 1 Genel Cerrahi Uzmanı, 1 Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı, 1 Anesteziyoloji ve Reanimasyon Uzmanı, 1 Aile Hekimi ve 3 Pratisyen Tabip atandı. Yeni hekimlerin göreve başlamasıyla birlikte özellikle uzman hekim ihtiyacı bulunan branşlarda sağlık hizmetlerine erişimin güçlenmesi bekleniyor. ELMAS: “GİRESUN’UMUZA 10 YENİ HEKİM HAYIRLI OLSUN” AK Parti Giresun Milletvekili Nazım Elmas, yaptığı açıklamada sağlık alanında Giresun için önemli bir gelişmeyi paylaşmanın memnuniyetini yaşadıklarını belirtti. Elmas, açıklamasında şu ifadeleri kullandı: “Sağlık alanında Giresun’umuza önemli katkılar sağlayacak güzel bir gelişmeyi kıymetli hemşehrilerimizle paylaşmanın memnuniyetini yaşıyoruz. İlimizin sağlık hizmeti ihtiyacını güçlendirmek amacıyla farklı branşlarda görev yapmak üzere toplam 10 hekimimizin ataması gerçekleştirilmiştir.” “SAĞLIK HİZMETLERİ DAHA ETKİN VE KALİTELİ SUNULACAK” Nazım Elmas, yapılan atamaların Giresun’daki sağlık hizmetlerinin niteliğini artıracağına inandığını vurguladı. Elmas, açıklamasının devamında şunları kaydetti: “Bu kıymetli atamaların, ilimizde sağlık hizmetlerinin daha etkin, hızlı ve kaliteli bir şekilde sunulmasına önemli katkılar sağlayacağına inanıyorum. Giresun’umuza gösterdikleri yakın ilgi ve destekleri dolayısıyla Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a ve Sağlık Bakanımız Sayın Prof. Dr. Kemal Memişoğlu’na şahsım ve kıymetli hemşehrilerim adına şükranlarımı sunuyorum.” Elmas, yeni görevlerine başlayacak hekimlere başarı dileyerek, “Ataması yapılan hekimlerimize görevlerinde başarılar diliyor; Giresun’umuza, sağlık camiamıza ve tüm vatandaşlarımıza hayırlı olmasını temenni ediyorum” ifadelerini kullandı. TEMÜR: “GİRESUN’UN SAĞLIK ALTYAPISI GÜÇLENECEK” AK Parti Giresun Milletvekili Ali Temür de yaptığı açıklamada, atamaların Giresun’un sağlık altyapısına katkı sağlayacağını belirtti. Temür, açıklamasında şu değerlendirmede bulundu: “Giresun’umuzun sağlık altyapısını güçlendirecek önemli bir gelişmeyi kıymetli hemşehrilerimizle paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Sağlık hizmetlerinin daha güçlü ve etkin bir şekilde sunulması amacıyla ilimize farklı branşlarda görev yapacak 10 yeni hekimin ataması gerçekleştirilmiştir.” “VATANDAŞLARIN SAĞLIK HİZMETLERİNE ERİŞİMİNE KATKI SAĞLAYACAK” Ali Temür, göreve başlayacak hekimlerin Giresun’da sağlık hizmetlerinin niteliğini artıracağını ifade etti. Temür, açıklamasında şunları söyledi: “Göreve başlayacak hekimlerimizin, ilimizde sunulan sağlık hizmetlerinin niteliğini artıracağına ve vatandaşlarımızın sağlık hizmetlerine erişimine önemli katkılar sağlayacağına yürekten inanıyorum.” Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu’na teşekkür eden Temür, “Giresun’umuza gösterdikleri ilgi ve desteklerinden dolayı Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a ve Sağlık Bakanımız Sayın Prof. Dr. Kemal Memişoğlu’na teşekkür ediyorum” dedi. Temür, açıklamasını şu sözlerle tamamladı: “Yeni görevlerine başlayacak tüm hekimlerimize başarılar diliyor; yapılan atamaların Giresun’umuza, sağlık camiamıza ve kıymetli hemşehrilerimize hayırlı olmasını temenni ediyorum.” GİRESUN’DA UZMAN HEKİM KADROSU GENİŞLİYOR Giresun’a yapılan 10 hekim ataması, sağlık hizmetlerinin güçlendirilmesi açısından önemli bir adım olarak değerlendirildi. Tıbbi onkoloji, romatoloji, iç hastalıkları, genel cerrahi, çocuk sağlığı ve hastalıkları ile anesteziyoloji ve reanimasyon gibi branşlarda yapılacak görevlendirmelerin, hastaların uzman hekim hizmetlerine erişimini artırması bekleniyor. Atamaların Giresun’a, sağlık camiasına ve vatandaşlara hayırlı olması temenni edildi.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.