Hava Durumu

#Özel Bireyler

giresunsonhaber - Özel Bireyler haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Özel Bireyler haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ÖZEL BİREYLERE ADA TURU Haber

GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ÖZEL BİREYLERE ADA TURU

GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ÖZEL BİREYLERE ADA TURU Giresun Belediyesi, özel bireyler ve aileleri için Giresun Adası’na gezi programı düzenledi. Belediye Meclis Üyesi Özcan Konal’ın öncülüğünde Altınpost teknesiyle gerçekleştirilen ada turuna katılan özel bireyler, aileleriyle birlikte deniz yolculuğu yaptı, adanın tarihi ve doğal güzelliklerini görme fırsatı buldu. ÖZEL BİREYLER AİLELERİYLE BİRLİKTE GİRESUN ADASI’NI GEZDİ Giresun Belediyesi, sosyal belediyecilik çalışmaları kapsamında özel bireylere yönelik yeni bir organizasyon gerçekleştirdi. Belediye Meclis Üyesi Özcan Konal’ın öncülüğünde düzenlenen programda özel bireyler ve aileleri, Altınpost teknesiyle Giresun Adası’na götürüldü. Ada turunda katılımcılar deniz yolculuğunun keyfini yaşarken, Giresun Adası’nın tarihi ve doğal dokusunu yakından görme imkânı buldu. Gün boyunca devam eden program, özel bireylerin sosyal yaşama katılımını güçlendiren etkinliklerden biri oldu. BAŞKAN KÖSE KATILIMCILARLA BİR ARAYA GELDİ Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse de programa katılarak özel bireyler ve aileleriyle buluştu. Katılımcılarla sohbet eden Köse, özel bireylerin mutluluğuna ortak oldu. Başkan Köse, özel bireylerin sosyal hayatın her alanında daha görünür ve aktif olmasının önem taşıdığını belirterek, belediye olarak bu alandaki çalışmaların süreceğini ifade etti. “ÖZEL BİREYLERİMİZİN MUTLULUĞU BİZİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ” Başkan Fuat Köse, özel bireylere yönelik sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerin artırılarak devam edeceğini belirtti. Köse, “Özel bireylerimizin mutluluğu ve yaşamın her alanında aktif şekilde yer alabilmeleri bizim için çok kıymetli. Onların sosyal hayata katılımını artıracak çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bugün yüzlerindeki tebessümü görmek bizleri de mutlu etti. Giresun Belediyesi olarak özel bireylerimizin her zaman yanında olmaya devam edeceğiz” dedi. AİLELERDEN BELEDİYEYE TEŞEKKÜR Programa katılan özel bireyler ve aileleri, Giresun Adası’nda düzenlenen geziyle keyifli ve unutulmaz bir gün yaşadı. Katılımcılar, organizasyon nedeniyle Giresun Belediyesi’ne, Belediye Başkanı Fuat Köse’ye ve programın gerçekleşmesine öncülük eden Belediye Meclis Üyesi Özcan Konal’a teşekkür etti.

ÖZEL BİREYLER JANDARMADA ASKERLİK GURURU YAŞADI Haber

ÖZEL BİREYLER JANDARMADA ASKERLİK GURURU YAŞADI

ÖZEL BİREYLER JANDARMADA ASKERLİK GURURU YAŞADI Giresun İl Jandarma Komutanlığı tarafından düzenlenen Temsili Askerlik Uygulaması Töreni, özel bireyler ve aileleri için gurur dolu anlara sahne oldu. Üniforma giyen özel bireyler, temsili askerlik görevini yerine getirerek vatan sevgisini ve askerlik heyecanını yaşadı. JANDARMA KOMUTANLIĞINDA ANLAMLI TÖREN Giresun’da özel bireyler, İl Jandarma Komutanlığı tarafından düzenlenen Temsili Askerlik Uygulaması Töreni ile bir günlük askerlik heyecanı yaşadı. Programda asker kıyafeti giyen özel bireyler, tören düzenine katılarak temsili askerlik görevini yerine getirdi. Ailelerin de hazır bulunduğu törende duygu dolu anlar yaşandı. PROTOKOL VE AİLELER GURUR GÜNÜNE ORTAK OLDU Törene Giresun Vali Yardımcısı Şahin Bayhan, AK Parti Giresun Milletvekili Prof. Dr. Nazım Elmas, MHP Giresun Milletvekili Ertuğrul Gazi Konal, Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, Giresun Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Yılmaz Can, AK Parti Giresun İl Başkanı Mete Bahadır Yılmaz, siyasi parti temsilcileri, daire müdürleri, vatandaşlar ve özel bireylerin aileleri katıldı. Protokol üyeleri ve aileler, temsili askerlik görevini yerine getiren özel bireylerin gururuna ortak oldu. Tören alanında birlik, beraberlik ve dayanışma duygusu öne çıktı. ELMAS, ÖZEL BİREYLERİ TEBRİK ETTİ AK Parti Giresun Milletvekili Prof. Dr. Nazım Elmas, törende özel bireylerin askerlik heyecanını paylaştı. Elmas, vatan sevgisinin, birlik ve beraberliğin en anlamlı göstergelerinden biri olan programda emeği geçenlere teşekkür etti; temsili askerlik görevini yerine getiren özel bireyleri tebrik etti. TEMSİLİ ASKERLİK HEYECANI YAŞANDI Temsili askerlik uygulaması kapsamında özel bireyler, askerlik atmosferini tören düzeni içinde yaşadı. Programda askeri kıyafetlerin giyilmesi, tören alanında yer alınması, yemin heyecanı ve temsili görev bilinci öne çıktı. Özel bireylerin askerlik heyecanı aileleri tarafından gururla takip edildi. Üniforma giyen katılımcıların yaşadığı mutluluk, törene katılan vatandaşlara da duygusal anlar yaşattı. VATAN SEVGİSİ ENGEL TANIMADI Giresun İl Jandarma Komutanlığı’nın ev sahipliğinde gerçekleştirilen tören, özel bireylerin sosyal hayata katılımını güçlendiren anlamlı bir program oldu. Temsili Askerlik Uygulaması Töreni, özel bireylerin vatan sevgisini ortaya koyarken ailelerine de unutulmaz bir gurur günü yaşattı. Program, Giresun’da birlik, beraberlik ve toplumsal dayanışmanın güçlü bir örneği olarak kayıtlara geçti.

GİRESUN’DA ENGELLİLER HAFTASI PROGRAMI Haber

GİRESUN’DA ENGELLİLER HAFTASI PROGRAMI

GİRESUN’DA ENGELLİLER HAFTASI PROGRAMI Giresun’da 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında Debboy’dan Atatürk Meydanı’na yürüyüş gerçekleştirildi, ardından Atapark Atatürk Meydanı’nda program düzenlendi. Programa protokol üyeleri, siyasi parti temsilcileri, özel bireyler, aileleri, öğretmenler ve çok sayıda vatandaş katıldı. YÜRÜYÜŞ DEBBOY’DAN BAŞLADI Giresun’da 10-16 Mayıs Engelliler Haftası dolayısıyla yürüyüş ve program gerçekleştirildi. Debboy’dan başlayan yürüyüş, Atatürk Meydanı’nda sona erdi. Atapark Atatürk Meydanı’nda düzenlenen programa Giresun Valisi Mustafa Koç, Giresun Milletvekili Prof. Dr. Nazım Elmas, Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, Cumhuriyet Başsavcısı Zeynel Abidin Akkiraz, İl Emniyet Müdürü Ferhat Akbaş, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Nihat Özkök, protokol üyeleri, siyasi parti temsilcileri, özel bireyler, aileleri, öğretmenler ve vatandaşlar katıldı. Programa CHP Giresun İl Başkanı Gökhan Şenyürek, MHP Giresun İl Başkanı Salih Akgün, AK Parti Giresun İl Başkan Yardımcıları Ertuğrul Tosunoğlu ve Yener Türk ile AK Parti Giresun İl Yönetim Kurulu Üyesi Merve Tekin de katılım sağladı. ENGELSİZ YAŞAM BİLİNCİ VURGULANDI Programda özel bireylerin yaşam standartlarının yükseltilmesi, sosyal hayata tam ve eşit katılımlarının sağlanması, erişilebilirliğin artırılması ve toplumda farkındalığın güçlendirilmesi gerektiği vurgulandı. Engelliler Haftası’nın, özel bireylerin haklarına, ihtiyaçlarına ve toplumsal yaşamdaki yerine dikkat çekmesi bakımından önemli olduğu belirtildi. Eğitimden sosyal yaşama, kültürel faaliyetlerden istihdama kadar hayatın her alanında daha kapsayıcı bir yaklaşımın ortak sorumluluk olduğu ifade edildi. BAŞKAN KÖSE’DEN DAYANIŞMA ÇAĞRISI Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, özel bireylerin toplumsal hayata katılımının herkesin ortak sorumluluğu olduğunu söyledi. Belediye olarak bu alanda çalışmalar yürüttüklerini belirten Köse, özel bireylerin sosyal yaşamda daha güçlü yer alması için dayanışmanın önemine dikkat çekti. Köse, özel bireylerin topluma kazandırılmasında emek veren öğretmenlere, ailelere ve katkı sunan herkese teşekkür etti. Vatandaşlara da özel bireylerin ihtiyaçlarına karşı daha duyarlı olma ve dayanışma içinde hareket etme çağrısında bulundu. ÖZCAN KONAL PROGRAMDA KONUŞTU Programda Giresun Belediyesi Engelli Meclis Üyesi Özcan Konal da konuşma yaptı. Konal, belediye meclisinde görev almasına verilen destek nedeniyle Başkan Fuat Köse’ye teşekkür etti. Başkan Köse, Özcan Konal’ın özel bireylerin hakları ve kazanımları için çalışmalar yürüttüğünü ifade etti. GÖSTERİLER İLGİYLE İZLENDİ Etkinlikte özel bireylerin yer aldığı mehter takımı, halk oyunları gösterileri ve şiir dinletileri ilgiyle takip edildi. Programda ayrıca spor turnuvalarında başarı elde eden özel bireylere madalyaları takdim edildi. Atatürk Meydanı’nda gerçekleştirilen program, özel bireylerin toplumsal hayatta daha aktif yer alması, yaşam kalitelerinin yükseltilmesi ve engelsiz yaşam bilincinin güçlendirilmesi mesajıyla tamamlandı.

ANNELER GÜNÜNDE ÖZEL BİREYLER VE AİLELERİ KAHVALTIDA BULUŞTU Haber

ANNELER GÜNÜNDE ÖZEL BİREYLER VE AİLELERİ KAHVALTIDA BULUŞTU

ANNELER GÜNÜNDE ÖZEL BİREYLER VE AİLELERİ KAHVALTIDA BULUŞTU Giresun’da Anneler Günü kapsamında özel bireyler ve ailelerine yönelik kahvaltı programı düzenlendi. Giresun Valisi Mustafa Koç ile eşi Neslihan Gül Koç’un katıldığı programda annelerin fedakârlığı ve aile dayanışmasının önemi öne çıktı. Giresun’da Anneler Günü dolayısıyla özel bireyler ve aileleri kahvaltı programında bir araya geldi. Giresun Valisi Mustafa Koç ve eşi Neslihan Gül Koç’un katılımıyla gerçekleştirilen programda, özel bireylerin aileleriyle birlikte sosyal yaşamın içinde daha görünür olması ve annelerin emeklerinin hatırlatılması amaçlandı. Programa Giresun Milletvekilleri Prof. Dr. Nazım Elmas, Ali Temür ve Ertuğrul Gazi Konal da katıldı. İl Emniyet Müdürü Ferhat Akbaş, Temmuz 2025’ten bu yana Giresun İl Jandarma Komutanı olarak görev yapan Kıdemli Albay Nihat Özkök ve İl Genel Meclisi Başkanı Ahmet Şahin de programda yer aldı. AİLELERLE YAKINDAN İLGİLENİLDİ Kahvaltı programında özel bireyler ve aileleriyle yakından ilgilenildi. Anneler Günü vesilesiyle düzenlenen buluşma, özel gereksinimli bireylerin aileleriyle birlikte desteklenmesi ve annelerin toplumsal hayattaki emeğinin görünür kılınması açısından anlamlı bir etkinlik oldu. Giresun’da özel gereksinimli bireylere yönelik sosyal destek çalışmaları Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü ile bağlı kuruluşlar üzerinden yürütülüyor. Keşap Engelsiz Yaşam, Bakım, Rehabilitasyon ve Aile Danışma Merkezi Müdürlüğü’nün daha önce Giresun Kalesi Sosyal Tesisleri’nde düzenlediği kahvaltı programına kurum bünyesinde hizmet alan 48 özel gereksinimli birey ile personel katılmıştı. ANNELER GÜNÜNDE DAYANIŞMA VURGUSU Program, Anneler Günü’nde özel bireylerin aileleriyle birlikte kamusal dayanışma içinde desteklenmesi bakımından dikkat çekti. Giresun’da sosyal hizmet kuruluşları, özel gereksinimli bireylerin yaşam kalitesini artırmaya ve ailelerin sosyal hayata katılımını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını sürdürüyor. Vali Mustafa Koç ve eşi Neslihan Gül Koç, daha önce de kadınlar, aileler, engelli bireyler ve sosyal destek başlıklarında çeşitli ziyaret ve programlara katılmıştı. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü kapsamında koruyucu aile, engelli bireye sahip aile ve şehit ailesi ziyaret edilmişti. Anneler Günü buluşması, özel bireyler ve ailelerinin yalnız olmadığını gösteren sosyal dayanışma programları arasında yer aldı.

BAŞKAN KÖSE, ENGELLİ DERNEKLERİYLE İFTAR SOFRASINDA BULUŞTU Haber

BAŞKAN KÖSE, ENGELLİ DERNEKLERİYLE İFTAR SOFRASINDA BULUŞTU

BAŞKAN KÖSE, ENGELLİ DERNEKLERİYLE İFTAR SOFRASINDA BULUŞTU Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, Ramazan ayı dolayısıyla düzenlenen iftar programında engelli derneklerinin temsilcileri, özel bireyler ve aileleriyle aynı sofrada bir araya geldi. Kültür ve Fuar Merkezi’nde gerçekleşen buluşmada dayanışma, paylaşma ve birlik mesajları öne çıktı. Giresun’da Ramazan ayının manevi atmosferi, engelli dernekleriyle kurulan iftar sofrasında anlamlı bir buluşmaya sahne oldu. Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, belediye tarafından düzenlenen programda özel bireyler, dernek temsilcileri ve vatandaşlarla bir araya geldi. Giresun Belediyesi Kültür ve Fuar Merkezi’nde gerçekleştirilen iftar programına Anadolu Engelliler Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği, Özel Sporcular Derneği, Engelsiz Yaşam Merkezi Derneği, Görme Engelliler Derneği ile Darıköy İlgi Bakım Merkezi’nden gelen misafirler katıldı. Programda çok sayıda davetli aynı sofrada buluşurken, akşam boyunca sıcak ve samimi görüntüler yaşandı. , Başkan Fuat Köse, program süresince masaları tek tek gezerek misafirlerle sohbet etti, talep ve düşüncelerini dinledi. Buluşmada Ramazan ayının paylaşma, dayanışma ve birlik duygusunu güçlendiren yönü bir kez daha öne çıktı. Programda konuşan Başkan Köse, engelli bireylerin toplumun ayrılmaz bir parçası olduğunu vurgulayarak, belediye olarak her zaman yanlarında olmaya devam edeceklerini söyledi. Köse, Ramazan’ın bereketini aynı sofrada paylaşmanın mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, vatandaş memnuniyeti, ihtiyaçlar ve toplumsal dayanışmanın belediyecilik anlayışlarının merkezinde yer aldığını ifade etti. Giresun’da düzenlenen iftar programı, yalnızca bir Ramazan buluşması değil, aynı zamanda toplumsal dayanışmayı büyüten anlamlı bir gece olarak kayıtlara geçti. Engelli dernekleriyle kurulan bu ortak sofra, birlik ve beraberlik mesajlarının öne çıktığı özel bir buluşma oldu.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.