Hava Durumu

#Bizim Ev

giresunsonhaber - Bizim Ev haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Bizim Ev haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

BİZİM EV’DE SICAK ÇORBA, SICAK SOHBET Haber

BİZİM EV’DE SICAK ÇORBA, SICAK SOHBET

BİZİM EV’DE SICAK ÇORBA, SICAK SOHBET Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, Gençlik Haftası etkinlikleri kapsamında üniversite öğrencileriyle Bizim Ev’de bir araya geldi. Öğrencilere çorba ikram eden Köse, gençlerin talep ve görüşlerini dinledi. Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, Gençlik Haftası dolayısıyla belediye tarafından üniversite öğrencilerine yönelik hizmete sunulan Bizim Ev’i ziyaret etti. Başkan Köse, merkezde öğrencilerle samimi bir ortamda buluşarak gençlerin taleplerini, önerilerini ve beklentilerini dinledi. Üniversite öğrencilerine ücretsiz çorba ikramının yapıldığı Bizim Ev’de gençlerle yakından ilgilenen Köse, öğrencilere kendi elleriyle çorba servis etti. GENÇLERLE AYNI SOFRADA BULUŞTU Ziyaret sırasında öğrencilerle birlikte çorba içen Başkan Köse, gençlerle sohbet ederek belediyenin öğrenciler için yürüttüğü sosyal çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulundu. Buluşmada sıcak ve samimi görüntüler yaşandı. Başkan Fuat Köse, gençlere yönelik sosyal projelere önem verdiklerini belirterek, öğrencilerin her zaman yanında olduklarını vurguladı. Köse, “Gençlerimizin kendilerini yalnız hissetmemesi, sıcak bir ortamda buluşup sosyalleşebilmesi bizim için çok önemli. Bizim Ev projesiyle öğrencilerimize hem destek oluyor hem de dayanışmayı güçlendiriyoruz” dedi. ÖĞRENCİLERDEN BELEDİYEYE TEŞEKKÜR Bizim Ev’de sunulan hizmetten memnuniyet duyduklarını belirten öğrenciler, Başkan Fuat Köse’ye ve belediye yetkililerine teşekkür etti. Gençlik Haftası kapsamında gerçekleşen buluşma, öğrencilerle belediye arasında dayanışma ve iletişimi güçlendiren bir program olarak tamamlandı.

“BİZİM EV” PROJESİ ÖĞRENCİLER İÇİN HİZMETE AÇILDI Haber

“BİZİM EV” PROJESİ ÖĞRENCİLER İÇİN HİZMETE AÇILDI

“BİZİM EV” PROJESİ ÖĞRENCİLER İÇİN HİZMETE AÇILDI Giresun Belediyesi’nin üniversite öğrencilerine yönelik hazırladığı “Bizim Ev” projesi, Güre Yerleşkesi yolu üzerinde düzenlenen törenle hizmete girdi. Öğrenciler, projeyle sabah saatlerinde ücretsiz çorba hizmetinden yararlanacak. ÖĞRENCİLERE SICAK BİR BULUŞMA NOKTASI Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse’nin üniversite öğrencileri için hayata geçirdiği projelerden biri olan “Bizim Ev”, düzenlenen açılış töreniyle hizmete başladı. Giresun Üniversitesi Güre Yerleşkesi yolu üzerinde hazırlanan proje, özellikle sabah saatlerinde öğrencilere ücretsiz çorba hizmeti sunacak. Giresun Belediyesi tarafından işletilecek olan merkez, sosyal belediyecilik anlayışıyla öğrencilerin günlük yaşamına katkı sağlamayı amaçlıyor. Açılış töreni öğrencilerden yoğun ilgi gördü. KÖSE: “HER ZAMAN ÖĞRENCİLERİN YANINDAYIZ” Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, açılışta yaptığı konuşmada üniversite öğrencilerinin her zaman yanında olduklarını belirtti. Köse, gençlerin eğitim hayatlarını daha rahat sürdürebilmeleri için sosyal destek projelerini sürdüreceklerini söyledi. Başkan Köse, göreve geldikleri günden bu yana sosyal belediyeciliği sözde değil, özde hayata geçirmek için çalıştıklarını vurguladı. “BURASI ÖĞRENCİLERİMİZİN EVİ” Başkan Köse, “Bizim Ev” projesinin öğrenciler için sıcak bir buluşma noktası olacağını ifade ederek şunları söyledi: “Bu anlayışla hayata geçirdiğimiz ‘Bizim Ev’ projesi, adından da anlaşılacağı gibi sizlerin kendinizi evinizde hissedeceğiniz bir buluşma noktası olacak. Burada öğrencilerimiz ücretsiz çorba imkânından faydalanırken, aynı zamanda sıcak bir ortamda bir araya gelecek, dayanışmayı ve paylaşmayı gösterecekler. Sevgili gençler; biliyoruz ki eğitim hayatı sadece derslerden ibaret değil. Aynı zamanda sosyal bir yaşam, güçlü bir dayanışma ve destek gerektirir. Biz de Giresun Belediyesi olarak her zaman yanınızda olmaya, yükünüzü bir nebze de olsa hafifletmeye devam edeceğiz. Bu proje sadece bir ikram yeri değil, paylaşmanın ve sosyal dayanışmanın sembolüdür. Kapısı herkese açık olan ‘Bizim Ev’, Giresun’un misafirperverliğini ve sıcaklığını yansıtan bir yer olacaktır. Bu anlamlı projede emeği geçen tüm ekip arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.” ÖĞRENCİLERDEN PROJEYE TEŞEKKÜR Üniversite öğrencileri, hizmete açılan uygulamadan duydukları memnuniyeti dile getirdi. Öğrenciler, “Bizim Ev” projesi için Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse’ye ve emeği geçenlere teşekkür etti. PROJEYE DESTEK VEREN İŞ İNSANLARINA PLAKET “Bizim Ev” projesine katkı sunan iş insanlarına açılış töreninde teşekkür plaketi verildi. Mesut Yılmaz, Ahmet Demiray, Yücel Karancı, Seyithan Temür, Gökhan Aydın, Mustafa Kırkaya, Hülya Tarık Çakır, Mustafa Burak Mert, Zekeriya Arslan, Musa Kırdemir, Serdar Dilli, Mehmet Külekçi, Sedat Dilli, Hacı Osman Yazar, Haydar Doğan, Engin Memiş, Hüseyin Rüştü Karaibrahim ve Görkem Yılmaz’a plaket takdim edildi. Plaketleri; Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, CHP Giresun İl Başkanı Gökhan Şenyürek, CHP Merkez İlçe Başkanı Olcay Küçük, belediye meclis üyeleri ve belediye başkan yardımcıları verdi. Projeye destek sağlayan iş insanları, gençlere yönelik sosyal bir projeye katkı sunmaktan memnuniyet duyduklarını belirtti. İş insanları, sosyal dayanışma ve öğrencilere destek konusunda sorumluluk almaya devam edeceklerini ifade etti. AÇILIŞA YOĞUN KATILIM Açılış törenine CHP Giresun İl Başkanı Gökhan Şenyürek, CHP Merkez İlçe Başkanı Olcay Küçük, belediye meclis üyeleri, belediye başkan yardımcıları, daire müdürleri, öğrenciler, davetliler ve çok sayıda vatandaş katıldı.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.